segunda-feira, 3 de setembro de 2012

Carta a unha folla de verdura

Querida Folla de Verdura: 
Quixera escribir en ti unha mensaxe e despois botarte ás galiñas. Resulta absurdo pensar así, verdade? Preguntaraste por que quero facer tal pero o meu único fin é desafogarme. Egoista? Pode. Dende logo sería moi orixinal. Sempre escribindo e folios e follas de papel, que culpa terán as árbores da que procede a pasta celulosa da que provén... Todo é un sinsentido. 

Ás veces teño a sensación de que a cabeza non me traballa ben. Pásanseme por aí pensamentos sen sentido que van dende ir vagando pola vida coma un can apaleado, dando peniña e buscando amor ata mandar todo ao carallo e deixar unha notiña escrita nun papel a modo de despedida. Non falo de morrer senon de cambiar radicalmente sen decir nada a nadie e non voltar máis que na miña mente. Soñeino... soñei que me marchaba para sempre, que deixaba atrás a familia e os amigos. Eles non me botaban de menos e eu morría de pena. Non creo que fora pasar de verdade, o de morrer de pena... iso non existe! Non houbo ninguén que morrese dese mal de xeito directo, e senon que mo demostren. Posiblemente haxa animais (os seres humanos entran dentro desta categoría) que morresen de xeito indirecto dese mal que a xente acostuma a dicir "pena", aí non o negarei... Vaia batiburrillo de ideas que teño na miña testa, calquera día vai facer CHIMPUM! 

Quizáis esté perdendo a pouca cordura que me quedaba, quizáis sexa definitivamente idiota ou quizáis a desilusión se a sumas á tristeza produce este estado de... mmm... sabe Dios como chamalo! Dende hai unha semana teño ganas de destrozar cousas... non sei, romper, pegar, patalexar... teño que recoñecer que ese estado de ánimo foi mermando un pouco. Agora penso que teño un comportamento autodestrutivo que non me axuda nada a remontar... O que digo, creo que non me vai ben a cabeciña... creo que a vou levar ao mecánico! 

Agora é cando, despois de escribir estas tonterias na túa superficie, te boto e comer ás galiñas. Si, non sufras porque non che doerá, estás desligada do tronco central que é a verdura completa, así que ao non haber conexión co centro "neurálxico" non sentirás dor. Que envexa me das por momentos, ogallá puidera facer o mesmo e non sentir os picotazos da vida...

Sem comentários:

Enviar um comentário